piątek, 4 maja 2012

I Rozdział 2 I

Droga mineła bez jakich kolwiek niespodzianek - no prawie . Za Niną usiadł pewien chłopak miał z 7 lat nie mogła przy nim nawet jednej linijki ksiązki przeczytać . Śpiewał , krzyczał , śmiał się głoooooośno a co najgorsze kopał jej fotel .
Po godzinnej męce wysiadła z samolotu wzieła walizki ( miałam 2 ponieważ zapakowałam wszystko zo miałam w pokoju ) Rozejżałam się po lotnisku nie widziałam Louis`a . Chciałam zadzwonić ale za nim wyjełam telefon ktoś krzyknął mi do ucha :
- Helloooo moja pani - odwuciłam się spojrzałam i nagle krzyknełam :
- LOUIS - przytuliłam go .
Podniusł mnie i zakręcił do okoła . z Louis`em dogadywałam się jak z bratem choć był moim bardzo bliskim kuzynem . Spedziłam z nim całe dziecinstwo , ostatni raz widziałam go 5 lat temu
- Wow jaki mężczyzna - uśmiechnełam się
- Hmmmmmm ... - zmierzył mnie zwrokiem od dołu do góry - Jaka laska normalnie jak Superstar - uśmiechnął się
Zabrał moje walizki , poszliślmy do samochodu chodziaż to nie był samochód to był miniautobus
Powiedział że jeździ z chłopakami nim dlatego taki dość duży .
Usiadłam na miejscu pasażera - A kto tu siedzi ? - spytałam
- Aaaaa... o to siedzenie jest zawsze kłótnia - i lekko się uśmiechnął
- A co opowiadałeś o mnie chłopakom ? -spojżałam na niego
- Hmmmmm. w sumie to nie
- Co !!! - Krzyknełam - To nic o mnie nie wiedzą ? - ciągnełam dalej .
- Nie martw się - powiedział spokojnie
- Daleko jeszcze - jęknełam
- Już jesteśmy - powiedział przkonywującym głosem
- Nareszcie - ale w głowie miałam mętlik . Niewiedziałam jak ich przywitać . Dom był ogromny


***


Weszliśmy nagle usłyszałam jak ktoś zawołał :
- Haryyyyyyyyy ty głupku gdzie są moje bokserki w serduszka - lekko uniosłam kąciki ust ale nagle je otworzyłam :
- To znaczy że on jest bezzz ........ - jęknełam
- Nieeee ... chyba - widziałam uśmiech na jego twarzy
Dał walizki na ziemie i zawołał - Zayn masz bielizne na sobie ???
- No właśnie nie a co ? - zrobiłam wielkie oczy
- To zakładaj mamy gościa !
 Nagle ktoś zapytał  - Twój kuzyn przyjechał ?
A louis na to - No tak jakby kuzyn !.
- Jak może być tak jakby - usłyszałam
- Chodźcie to zobaczycie - ztałem bez ruchu nie wiedziałam co mam robić .
Gdy nagle słyszałam jak biegną po schodach na dół
Gdy mnie zobaczyli usmiechneli się tylko i staneli jak wryci .
Wtedy Louis zaczął - Chłopaki to moja kuzynka Nina zamieszka znami nie wiadomo ile .
- Nina to Zayn Malik ... przerwałam mu
- A to ten który szukał tych bokserek w serduszka ? - zapytałm a ten na mnie popatrzył
- Słucham - zapytał Zayn
- No ten ee przepraszam ale nie ubrałeś spodni - a ten zrobił się czerwony jak burak , a reszta zaczeła się śmiać
- To Harry Styles ... - przerwał mu chłopak o blond włosach
- Ta mówimy na niego Loczek - a ten drugi
- Albo Hazza - uśmiechnął się
- Ten blondas to Niall  Horan a tamten ....
Przerwał mu blondyn - mów mi Niall - wszyscy na niego popatrzyli ze zdziwieniem podałam mu ręke i się uśmiechnełam - moge już _ zapytał Louis ?  .
- Tamten to Liam Payne , ale uważaj on ma dziewczyne - jak go zobaczyłam to to zrobiła mi się tak gorąco że nie do opisania jaki on jest sexy.
- Ok to ty bedziesz spała na górze po lewej stronie chodz zaprowadze cie 
- Dobra to twój pokój teraz ni przeszkadzamy możesz się spokojnie rozpakować - weszliśmy do niego rozglądałam się i usiadłam na łóżku - ładnie powiedziałam
- Za godzine zejdz na dół będzie kolacja  ok ? - popatrzył a za nim reszta chłopaków
- Ok . przyjdę - i zakneli drzwi za sobą


Mineła pół godziny a ja się rozpaowałam powiesiłam plakaty paru moich ulubionych aktorów zdjęcia rodziny misie z dziecinstwa i ogólnie cały pokój zmieniłam .


Po godzinie ktoś zapukał do drzwi - prosze -
i do pokoju wszedł Niall - zaczął krzyczeć - pożar , uciekaj !


_____________________________________________________________________________


Jak wam się podoba ? Prosze o więcej komentarzy
Rozdział z dedykacją dla Lili która zostawiła komentarze pod ostatnimi postami :D


Wasza Karolina ( Carly )




3 komentarze:

  1. Wow niezły czekam na nastepny kiedy będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ciekawe, łohoho. This blog is amazing!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie piszesz, ale moim zdaniem trochę za mało jest opowiadania. W sensie że większość to dialogi. Ale i tak super. Obiecujące zakończenie - coś co kocham ♥♥ To sprawia że jeszcze bardziej nie możesz doczekać się następnego rozdziału. - Maria06

    OdpowiedzUsuń