sobota, 5 maja 2012

I Rozdział 4 I

Weszła jakaś dziewczyna wyglądała jak by nie nie miała lustra w domu, któtka spódniczka ledwo zakrywała jej cokolwiek , bluzka na ramiączkach - różowa , buty różowe z jakimś kwiatkiem z przodu
- Ochyda - pomyślałam
- Nina poznaj Britney - ciągnął Liam
- Miło mi - powiedziała Landrynka
- Mnie również - odparłam . - napewno się polubicie powiedział Niall
- Ta..... napewno - odparłam . Przy kolacji mineło kilka minut . Ciągle się na mnie gapiła w końcu powiedziałam
- przepraszam ale źle się czuje - i wyszłam nagle usłyszałam jeszcze jak Louis pyta - mam iść z tobą
- nie - odparłam


***


Założyłam słuchawki na uszy i pogrążyłam się w sen . Po 2 godzinach usłyszałam zamykające się drzwi - chyba poszła - powiedziałam do siebie nagle usłyszałam jak ktoś wchodzi do mojego pokoju a ja niewiedzac kto to wypaliłam
- Poszła już ta różowa landryna - cisza  . odwróciłam się i spojżałam a tam Liam - Ooooo przepraszam .... - wydusiłam . Liam odwrócił się i wyszedł pobiegłam za nim - Liam prosze wysłuchaj mnie . porozmawiajmy - ciągnełam dalej
- Nie mamy o czym - powiedział niechętnie 
- Crosze , wszystko wytłumacze
- Co chcesz tłumaczyć że obraziłaś moją dziewczyne ? - zapytał
- Eeeee... to nie tak ....
- Wiesz co idź sobie !!! powiedział



Weszłam do siebie nagle usłyszałam że ktoś wszedł
- Hej mała jak się trzymasz ? - spytał troskliwie Louis
- Źle .. Powiedziałam Liam`owi że jego dziewczyna to .. no .. ee różowa landryna - wydusiłam
- Ahaaaa to nic przejdzie mu - spojżałam na niego zdziwiona
- N.ie , nie przejdzie
- Napewno, a tak między nami też jej nie lubie - uśmiechnął się
- Haha - wydusiłam z siebie
Całą noc nie spałam aż w końcu nadszedł ranek i postanowiłam że muszę z nim porozmawiać



Podeszłam do nich po śniadaniu chłopaki siedzieli przed telewizorem w salonie był tam także Liam :
- Liam możemy porozmawiać - wydusiłam
- Nie
- proszeeeeee - jęknełam
- Nie
- proooosze
- No weź Liam wysłuchaj jej - powiedział Zayn .
- Nieeeeeeeeeee
- Proszeeee
- No niech ci będzie  - uległ
- To chodz na góre - poprosiłam  
- Niee - powiedział z złowrogim zpojrzeniem
- Ok. chcesz gadać przy chłopakach ? - powiedziałam z złością w oczach
- Ta może być
- Ok . po pierwsze mam cztery pytania - odparłam
- Jakie - chórem powiedzieli i spojrzeli na mnie
- To przesłuchanie - spytał
- Nie , po pierwsze ile ją znasz ?
- eeee. miesiąc - odparł ze złością
- Drugie - ile jesteście razem ?
- niewiem 3 tygodnie , już - jęknął !!!
- Nie jeszcze 2 pytania - trzecie , ile prezentów kupujesz jej codziennie ?
- hmmmmmm ... zależy 2 - 3 - odparł a ja otworzyłam usta i aż usiadłam z niedowierzeniem
- nie możliwe
- no co koniec już ? - zapytał
- Ostatnie ... - popatrzyli na mnie
- Ile razy Ci podziękowała za chodziaż jeden prezent ? - spytałam i widzialam jak krew go za te pytanie zalewa.  
A oni tylko popatrzyli na Liam`a z otwartymi ustami a ten spuścił głowe otworzył usta i powiedział że ......






_________________________________________________________



To tyle kochani jak się podoba ? postanowiłam że blog będzie miał w sobie sceny smutne jak te miłosne i szczęśliwe co myślicie ???









23 komentarze:

  1. Niech zgadnę :D Britney ani razu nie podziękowała za prezenty ? :D super rozdział

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm. :D dowiesz się w następnym rozdziale :D

      Usuń
  2. Fajnee ;D Nawet bardzo fajne. Super piszesz. Zapraszam do mnie ;)
    Dodaj się do obserwatorów jak ci się spodoba . Ty też dodaj obserwatorów to się dodam . http://letmeloveyouzayn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super piszesz;)
    Zapraszam do mnie;)
    mylifemydream-glambishion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne :*!
    Piszesz genialnie!
    :*
    Zapraszam do mnie poczytaj czasem ;): i-shouldhavekissedyou.blogspot.com/
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział <3 ♥
    Zapraszam do mnie. Zaobserwowałam i skomentowałam liczę na rewanż .
    http://letmeloveyouzayn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog!
    Czekam na następny rozdział *.*
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne. :DD
    Zapraszam do mnie. Mam nowego bloga, również z opowiadaniem o One Direction, podobnie jak Życie Niemal Na pewno Ma Sens. ;)
    givefeelings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie ci to wyszło , pisz dalej , a ja już czekam na nn ;DD
    Zapraszam też do mnie , mam nadzieję , że zostawisz coś tam po sobie ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisz dalej! <3
    Weny życzę!
    Zapraszam do siebie ->http://lifeisacontinuousgame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne ; *
    Zapraszam do mnie . Liczę na twój komentarz ; *
    http://directionnialllover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne : ) !
    Zapraszam do mnie <3
    http://fuckinglifebaby.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog. :>
    Zapraszam do mnie, powróciłam.
    www.givefeelings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do siebie na ósmy rozdział z perspektywy Suzie. Zachęcam do przeczytania, komentowania i obserwowania mojego bloga ♥
    www.sweet-sounds-of-his-voice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. z góry przepraszam za spam! :D
    http://causeimdyingjusttoknowyourname.blogspot.com/
    serdecznie zapraszam na mojego bloga ; d może zainteresuje cie ta historia ; d

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie zapraszam na dziewiąty rozdział z perspektywy Lucy, która zachowuje się całkiem inaczej niż zazwyczaj. Co jest tego powodem ? Sprawdź sama ;)
    www.sweet-sounds-of-his-voice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny blog :))
    Zapraszam do siebie: http://fashionwayoflife955.blogspot.com/
    Również piszę opowiadanie, dodaję posty o modzie i robię zdjęcia.
    Mam nadzieję, że wpadniesz. Komentarz również mile widziany :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć ! Chciałam serdecznie zaprosić na dziesiąty rozdział z perspektywy Suzie, który wreszcie po miesiącu pojawił się na blogu ;3
    www.sweet-sounds-of-his-voice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym serdecznie zaprosić na jedenasty rozdział z perspektywy Lucy. Można również zadawać pytania bohaterom oraz mi. Mam nadzieję, że wpadniesz :)
    www.sweet-sounds-of-his-voice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. z góry przepraszam za spam :c
    ale nie zauważyłam tu nigdzie zakładki przeznaczonej na tego typu informacje, mam nadzieję, ze nie będziesz mi miała tego za złe :c
    "a wiesz co jest najgorsze? obiecał, że wróci, nie wrócił"
    Zapraszam do zapoznania się z całkiem nową i niepowtarzalną historią Engy. Było by mi bardzo milo gdybyś skomentowała notkę, bo to może właśnie od ciebie zależy, czy nowy post pojawi się na blogu! mam nadzieję, że opowiadanie przypadnie ci do gustu :)za obserwację i każdą opinię będę się odwdzięczać <3
    www.lastyearwithlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooooo gdzie jest nowy rozdział? Ja kcem następny! :CCC
    Bardzo mnie zaintrygował ten blog i do tej pory wciąż czekam aż wkońcu się pojawi nowy rozdział D;


    Zapraszam na moje blogi:
    http://kissyouonce.blogspot.com/
    http://lostinlondondreams.blogspot.com/
    http://onerightdirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. zapraszam do mnie: http://i-love-creation.blogspot.com/ oraz http://dopokibede.blogspot.com/ sorry za spam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Superrrrrrrrr
    Kiedy następny ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
    I LOVE YOU
    Ummmmmm ta Britney to pusta blondiii
    Ahhhhhhhhhhhh jak bym chciała żeby
    Haroldzik był chłopakiem NINY

    OdpowiedzUsuń